Pagina's

zondag 21 april 2013

Aankopen op de rommelmarkt

Zaterdag op de rommelmarkt geholpen.
Het was een hele gezellige rommelmarkt.
Lekker druk en een heerlijk zonnetje, al was er nog een koude wind,
maar ik stond binnen en had er geen last van.
Natuurlijk heb ik zelf ook nog wat gekocht want het blijft altijd spannend
om weer iets leuks te gaan scoren.



Houten kralen om te knutselen.


Leuke mokjes en ook die mooie eekhoornmok kon 
ik niet laten staan

Wat tupperware en plastic bakjes (had ik nog niet genoeg)

Gekleurde steentjes en een glazen schaal

Met deze krans kan ik nog eens wat freubelen.

Ik heb me best vermaakt en ben blij met de aankopen.
Fijne dag allemaal.
Warme en zonnige groeten, Mirjam


4 opmerkingen:

  1. Echt mooi vooral die eekhoorn mokken en mokken heb je nooit genoeg :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen heb je gedaan, die eekhoorn op die mok is wel heel erg mooi.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke buit! heerlijk hé...rommelmarkten.
    Mijn oranjeslinger is ook af..leuk om te doen! Je kunt m op mijn blog zien. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. [Max field length is unknown]
    Gezellige rommelmarkt i like it echt dit soort rommelmarkt. En ik heb ook rommelmarktengids.com website delen er je eigen rommelmarkt en zijn een rommelmarkt gids website in Nederland en België. Als u wilt rommelmarkt gids kunt u kijken op ....


    rommelmarkten

    BeantwoordenVerwijderen