Pagina's

vrijdag 26 april 2013

heel veel oranje

Ja in deze tijd ... veel oranje, je ziet het overal voorbij komen.
Ook ik ontkom er niet aan.
Zo heb ik een kroontje gehaakt, leuk om te doen, 
de eerste 2 gaf ik als een voorbeeld aan  Ida 



Daarna heb ik er nog 15 gehaakt voor haar om te verkopen bij
 het Inloophuis 't Hart van Putten.


Deze oranje kabouters van de oranjekabouterslinger Albèrtje heb ik gemaakt 
voor de radiostudio van Veluwe FM.


 Collega's kregen woensdag een mooi boeket in het oranje 

en een bewoonster heeft oranje violen in "haar tuintje" gezet.


Dit is de oranjebloem die ik vorig jaar maakte toen ik nog geen blog had.
Het is van http://www.howjoyful.com/2011/05/felt-camelia-tutorial-pattern/
Allemaal een fijne dag en oranje groeten, Mirjam





5 opmerkingen:

  1. En Dennis gaat met een kabouterop lopen DAT MOET IK ZIEN :))
    Maar het ziet er weer mooi uit zuster
    groetjes mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, alleen een beetje "versiering" in de studio.

      Verwijderen
  2. o wat jammer nou ik was zeker komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kleurtje collega! Het trok meteen de aandacht, we hebben er 8 verkocht! Leuk he?

    En je kaboutertjes zijn ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen