Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Uit een oud verleden

Bij het opruimen van een kast, kwam ik weer de schoenendoos tegen met mijn eerste LHNO naaiwerkjes.

Ja, wat moet je ermee. Ik heb het al ruim 43 jaar bewaard en heb nu besloten dat het weg kan naar het goede doel.
Een lakentje met sloopje en een randje met roze beertjes ertussen.
 Het slapje, waarbij de randjes met de hand erop zijn genaaid. 
De trappelzak
Een broekje en hesje
en nog een broekje, ik vind het iets voor jongens wat betreft het model, maar de kleuren zijn grijs en roze.
En dan nog een gehaakt jurkje en sokjes in een tunische haaksteek en stokjes.
Helaas heb ik daar geen goede foto van gemaakt.
Een pyjamazak waarvan ik mij niet kan herinneren dat ik die heb gemaakt.
Een roze/wit geruit schortje met een applicatie van vilt.
Het is nu helemaal klaar een goede bestemming en ik hoef het niet meer op te bergen.

Fijne dagen, Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat allemaal bewaard hebt. Het komt allemaal heel bekend voor, maar ik heb daar niets meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je dat nog hebt, ik heb ook dezelfde trappelzak gemaakt en het broekje met de knoopjes ;o)
    fijn dat je er een bestemming voor hebt. Veels te mooi om niet te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke werkjes.

    Kom je 23 nov meedoen in de jachthoorn?
    Ook allerlei leuke werkjes te maken.
    Vergeet je niet op te geven.
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nostalgie !!!!! die pyamazak heb ik ook niet eerder gezien van je hoor.
    Toch leuk om het weer te zien maar dan nu voor de laatste keer ?
    Groetjes zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tijd van toen ,leuk dat je dit nog hebt, maar wat moet je er mee hé.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal!
    Leuk dat je een kijkje bent nemen op mijnblog en bedankt voor je leuke reactie.
    Leuk blog heb je, ben gelijk volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen