Pagina's

maandag 24 februari 2014

Strikjes haken

Eindelijk mag ik mijn geheim project laten zien.
Ik heb strikjes gehaakt en het patroon komt van Blij met draadjes  
Een heel makkelijk patroon en erg leuk om te maken.

Vorig jaar kregen we in ons woon en zorgcentrum een oorkonde van het Oranje fonds vanwege de activiteiten die gehouden werden. Collega Ida had een brief geschreven aan de burgemeester om voor deze Oranjestrik in aanmerking te komen, zie haar blog.
Vandaag hebben we afscheid genomen van haar. Ze heeft een nieuwe uitdaging gevonden in een nieuwe baan.

Voor haar afscheid hebben we met een aantal collega's oranje strikjes gehaakt zodat alle bewoners en medewerkers een oranje strik op kregen.

Deze strikjes heb ik gehaakt.

Nanda, Jeannette, Mirjam en Magda hebben deze gehaakt

 Mijn zus Albèrtje heeft ze zelf even opgespeld

Els heeft ze op haar sjaal gedaan 

Deze heb ik speciaal voor Ida gemaakt.
Het stond zo gezellig in de zaal bewoners en medewerkers met een strikje.
Ida, succes met je nieuwe baan!

Groeten, Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik nu een 'beeld' heb van jou én je zus!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG!!! Wat een prachtig creatief idee was dit van jullie, en wat heb ik een geweldige middag gehad. Ik kijk terug een hele mooie periode in mijn leven. Dankjewel Mirjam voor dit mooie aandenken, ik koester het allemaal in dierbare herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gestrikt in de strikjes was een leuk tussendoortje zus en lol genoeg gehad.
    fijn dat Ida een leuk afscheid heeft gehad want daar ging het om .
    Liefs zusje

    BeantwoordenVerwijderen