Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Fietstocht

Genoten van het mooie weer en een fietstochtje naar 


In het kader van de Nationale tuinweek was er door groei & bloei 
afd. Ermelo-Putten een thema met vergeten groente.


Veel vreemde soorten groente stonden in de moestuin waar ik nog nooit van gehoord had, zoals deze meiraap, die je dus eet als knolletje, heeft een beetje een radijs achtige smaak maar is niet zo scherp.


 Tja het veld met rogge begint al geel te kleuren voor het oogstfeest op zaterdag 2 augustus, maar er staan langs de kant ook prachtige korenbloemen en andere veldbloemen, ik hou ervan.


 Blauwe korenbloemen ....


maar er is ook een roze  en ....


een witte korenbloem.



Op de terugweg zag ik koeien en een prachtige Hollandse wolkenlucht.




Deze paarden stonden aan de Engersteeg in het land, ook al zo mooi!
Wat is het genieten in de natuur op zo'n mooie dag.
Ik heb me prima vermaakt!

Ik hoop op nog meer mooie zonnige dagen,
lieve zonnige groet Mirjam

1 opmerking:

  1. leuk fietstochtje zo naar de maria hoeve ja ik hoop ook op mooi weer lekker !!

    BeantwoordenVerwijderen