Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Ornamenten en sport

De ornamenten van juni had ik al klaar en
 nog steeds geen foto van gemaakt, oeps en nu is het al juli. 

Wat gaat de tijd snel.



Maar vooruit hier zijn ze dan toch.

Verder ben ik met verschillende dingen tegelijk bezig.
Ook daar hoop ik binnenkort foto's van te laten zien.
De haakdeken, de sas tas is bijna klaar, een paar sokken waarvan ik er bijna 1 af heb.
Ook liggen er vilt pakketjes geknipt klaar.

Afgelopen zaterdag een sportmarathon in Putten, 24 uur sporten waarvan ik verschillende foto's heb gemaakt.



Vrijdagavond kanoën en touwtrekken


Veluwe FM had een uitzending op locatie
met diverse verslaggevers bij de verschillende sporten.





Het was een heel gezellig "feest".

De komende weken zal er ook niet heel veel in zitten om wat te doen.
Zoals a.s. zaterdag de Puttense automobielparade met een toertocht waarna alle auto's op het marktplein en door het centrum van Putten zullen staan.
Er is de regionale veteranendag die een tocht door het dorp maken.
Bij Groei en Bloei is er open tuinendag.
Hier moeten dus keuzes gemaakt worden. Ik verveel me niets.
Ook na dit weekeind heb ik genoeg te doen!

Lieve groeten, Mirjam


3 opmerkingen:

  1. oke dan nu voor de tweede keer ze zijn erg leuk en wat is er weer veel te beleven in Putten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, Putten bruist als ik het zo lees, gezellig en veel plezier hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij schiet je al aardig op met je ornamentjes. Ze zijn weer erg leuk. Ben benieuwd naar de volgende. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen