Pagina's

woensdag 10 september 2014

Vervolg op een zomerse septemberdag.

Nou krijgt mijn fietsrondje van vorige week nog een vervolg want ik heb nog meer mooie dingen gezien op mijn fietstochtje.

Nadat ik Ermelo was aangekomen besloot ik dus over de hei terug te fietsen.
Maar ja ik wist niet heel goed de weg en een keer links en een keer rechtsaf ... zat ik gelukkig weer op bekend terrein.
Een beetje dromerig fietsend zag ik iets fleurigs ... ho, stop, fiets draaien en daar zag ik ze  ..... joekels van pompoenen en kalebassen.



Wow, geweldig wat zijn die dingen groot.





 Creatief met kalebassen.



Wat fleurig, ik heb er zo intens van kunnen genieten en een praatje met de eigenaar gemaakt.
Helaas zaten mijn fietstassen vol en kon ik maar 3 hele kleine kalebassen meenemen
 (maar ben afgelopen dinsdag met mijn moeder geweest in de auto)



 Ook waren er prachtige dalia's in allerlei kleuren, oh wat kan ik daar van genieten.


Hé, hé, en dan ben ik eindelijk op de hei aangekomen om wat heidefoto's te maken.
Zit ik daar heel stil, genietend van het zonnetje, foto's te maken en wat hoor ik dan?


Huh een doedelzak met een bekend muziekje? Eens kijken waar dat vandaan kan komen. De huizen zijn toch te ver weg?
En dan zie ik hem/haar in de verte lopen en spelen, Amazing Grace, was wat ik hoorde zo mooi op de stille heide en zoiets horen .... echt een kippenvel moment,
Prachtig, mijn fietstochtje was bijna ten einde maar ik heb er van genoten.

Zodoende komt er van het handwerken voorlopig nog niks terecht, maar ik ga mijn best doen om volgende week weer iets van mijn knutsels te kunnen laten zien.

Liefs en blijf genieten, Mirjam


3 opmerkingen:

  1. Echt een kadootje zo, n dag en wat een mooie foto's. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi al die pompoenen en ja die doedelzakker oefent op de hei al heel lang hoor.
    Ik kom hem ook wel eens tegen als ik met Jara op stap ben leuk toch ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie foto's en wat een prachtige blog! Ik heb er van genoten.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen