Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Computer probleem en laatste ornamenten

Hallo lieve mede bloggers

Er zit ergens een computer probleem of iets dergelijks.
Ik word gek van alle anonieme berichten. In 3 dagen tijd 125 stuks en het lijkt wel of het er steeds meer worden, dus ik ga nu de woordverificatie aanzetten en hopen dat het wat minder wordt.
Zelf heb ik er een hekel aan maar .... ik hoop dat het tijdelijk is.

Dan nu mijn laatste ornamenten





 



Nu zijn ze allemaal af.



Alles op een rijtje.
Nu nog even verzinnen waar ik ze in/aan kan/ga hangen.

Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer wat er zondag nog aan komt.

Mirjam



6 opmerkingen:

  1. 28? Ik dacht dat er maar 24 nodig zouden zijn.... Ze zijn prachtig, dat zeker!
    125 spamberichten, dat is ook wel heel erg veel in zo'n korte tijd. Vervelend, die verificatie, maar ja, wat moet, dat moet!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt. Advent begint altijd 4 zondagen voor kerst dus zijn dat meestal meer dan 24 dagen.

      Verwijderen
  2. ja ik zal weer mijn best doen op het robotje mooi zijn ze de check bij mij is goed gegaan geen vervelende fouten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk! Maar wat leuk om te zien dat ze allemaal af zijn! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je ornamenten erg leuk geworden, misschien een mooi project voor volgend jaar. Moet je de cijfers er ook op naaien of plak je die vast ?
    Vervelend van die spamberichten,,hopen dat je er snel van af bent.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle ornamenten af, knap gewerkt en ze zijn wel heel mooi! Ja, de meesten zetten het op, je moet wel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen