Pagina's

maandag 12 januari 2015

CAL deken 2014

Eindelijk is ook mijn deken af (al in december hoor), maar het kwam 
er niet van om te publiceren
Heerlijk, het was leuk om te doen elke week een stukje.

 

Hier de rand erom heen haken.
Ik was bezig en wilde met blauw eindigen en dan ....... oeps,
 geen garen genoeg voor de laatste toer.



Dus weer uitgehaald en dan een toer rood er tussen gedaan zodat ik 
toch met blauw kon eindigen, niet dat het uitmaakt ... maar toch, dat had ik in mijn hoofd.

Verder heb ik een doos met borduurzijde en al heel veel op een kaartje gedaan.
Heel veel werk maar wel gemakkelijker om te zoeken.



Ik ben er nog niet .... maar dit is wel het begin.
Er zaten wel al wat kaartjes in mijn borduurdoos, alleen nog niet zoveel als nu.

Werk.
Mijn functie als redacteur kabelkrant in een verzorgingshuis is komen te vervallen, 
heel jammer want ik heb dit bijna 14 jaar met heel veel plezier gedaan.
Nu mag ik vanmiddag beginnen met mijn tijdelijke baan binnen de organisatie.
Best spannend hoe dat zal zijn.

Ik wens jullie een hele fijne dag.

Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Mooi, je deken in primaire kleuren! En wat een klus, met het borduurgaren, maar wat ziet het er overzichtelijk uit!
    Succes met je nieuwe functie.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap geworden. Ik heb het niet gehaald en heb er wat anders mee gedaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke deken!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je deken mooi geworden ,
    en mooie kleurtjes ...(ik heb mijn deken nog niet klaar)
    dat was heel wat werk met de broduurgaren....
    Veel succes met je nieuwe functie ..
    groetjes nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele vrolijke deken heb je gemaakt, heel mooi! En dat borduurgaren oprollen loont de moeite als je veel borduurt, een pak makkelijker om een nummer te zoeken dan, ook ik heb ze allemaal in dozen zitten. Succes met je nieuwe werkfunctie, hopelijk valt het mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen