Pagina's

woensdag 13 mei 2015

Afscheid van het werk

Afscheid van het werk deze ochtend.
Na 14 jaar moest ik stoppen met mijn functie voor de kabelkrant in
woon-zorgcentrum De Schauw.
Het was zo mooi om dit werk te mogen doen, bewoners op de hoogte houden van de activiteiten in huis, aangevuld met foto's van bv. natuur, activiteiten in het dorp en onze eigen activiteiten die er vooral in de winter bijna wekelijks waren.
Mijn lieve collega's Gonda en Jeannette hebben mij en ik hoop ook de bewoners
ondanks alles toch een "fijne" morgen bezorgd.
Al is het dan met een dubbel gevoel, hier kan ik fijn op terug kijken.
 
 
 Albèrtje, Moesje en vriendin Pieta waren er voor de ondersteuning.
 
 
Een mooi sculptuur heb ik gekregen wat staat voor geborgenheid.
De uitleg was er niet bij maar die komt nog.
 
 
Van het team kreeg een een mooi schilderij met (bijna) allemaal
foto's van mijn eigen hand.
 
 
Het was dan ook van een groot "oh weet je nog dit, oh en die" gehalte.
Erg leuk!
 
 
 Door verschillende bewoners werd er wat voorgelezen "Wist je dat ...."
 
 
En deze lieve meneer bracht een serenade, super!
 
 
Albèrtje, bedankt voor het maken van de foto's, al heeft
Pieta deze van jou gemaakt.
 
 
Tot slot nog een lekker drankje van Linda.
 
 
Bloemen van De Schauw
 
 
en een mooi boeket van Ma en Albèrtje
 
 
Kado's die ik heb gekregen, leuk, kan ik er zelf iets voor kopen.
Dat gaat vast lukken.
 

 
Voor de bewoners had ik foto's laten afdrukken en die heb ik op een kaart geplakt.
Achterop staat nog een stukje tekst en een bedankje.
 
Al met al een "fijne" morgen.
Bedankt allemaal hier kijk ik mooi op terug. 
 
Lieve groeten, Mirjam.
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. was gezellig en de foto's goed gelukt :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was dus een bijzondere dag! Een mooi verslag, met wat weemoed.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bijzondere dag met een dubbel gevoel, heel begrijpelijk! Als je iets moet achterlaten wat je graag doet of deed is nooit leuk, maar de herinneringen neemt niemand je af.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel mooi dat je zo'n warm afscheid hebt gehad meid, en superleuk de soloact van meneer G. Je bent lekker verwend met mooie cadeau's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen