Pagina's

zondag 3 mei 2015

Puzzelrit door de mooie natuur.

Tijdens een puzzelrit van A.M.B.C. De Zandrijders hebben Moesje en ik genoten van de mooie natuur.
We zijn door Krachtighuizen en Huinen gekomen.
 

 
Koeien die in de wei liepen zoals het hoort volgens ons.
 
 
 Brem die al in de bloei komt.
 
 
Een weiland vol paardenbloemen en zuring
 
 
 Zo mooi  dat geel en roodbruin bij elkaar!
 
 
Zomaar in het bos een pol vergeet mij nietjes
 
 
 
Schitterende wolkenlucht.
O wat was het genieten voor ons.
Tja en wat de rit betreft .... hadden we heel veel strafpunten, omdat we soms 
vergaten te zoeken en wij naar andere dingen keken.
Moesje heeft volop genoten en dat is ook belangrijk.
De volgende rit is een fietsrit op 13 juni. Hopen dat het dan ook zulk mooi weer is.
Moesje fietst niet meer en helaas kan ze dan niet mee.
 
Geniet ervan!
 
Groeten Mirjam
 

2 opmerkingen:

  1. ha ha ik zie het al voor me onderweg plaatjes schieten en niet meer weten waar je mee bezig bent maakt niet uit als het maar gezellig is en 13 juni hoop ik weer mee te fietsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel gave foto's . En dat jullie genoten hebben is toch het belangrijkste.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen