Pagina's

woensdag 20 mei 2015

Verjaardags verwennerij.

Dinsdag mocht ik mijn verjaardag vieren.
Een gezellige dag met familie en vrienden.
 
 
 Heel veel cadeaus en bloemen heb ik gekregen.
 
 
Ingrediënten om een havermoutkoek te bakken.
 
 
Kaarten die ik heb ontvangen
 
 
Bloemen voor binnen en ....
 
 
.... buiten, zelfs nog een snackkomkommerplant.
 
 
Cadeaubonnen en geld om zelf iets leuks mee te doen en
ook nog heel veel via facebook, Super leuk.
 
Wat een verwennerij.
Het was een hele fijne en mooie dag om terug te kijken.
 
Ik ga nog even nagenieten.
Mirjam
 

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag !!!!
    geniet nog maar lekker na van je kadootjes ..
    lieve groet Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Je zit goed in de bloemen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! Je kreeg heel veel superleuke kadootjes, geniet ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen