Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Vervolg rommelmarkt

Wat een heerlijke dag heb ik gehad zaterdag.
De rommelmarkt was goed geslaagd en ik hoorde dat er een leuke opbrengst was.
 
 
Eerst zelf een rondje lopen
 
 
Dit is onze "kraam"
 
 
 
 Ik had me voor genomen ........ geen bekers te kopen.
Maar toch kon ik het niet laten en heb deze gescoord,
een leuke beker van Jet.
Oh en ik had helemaal geen bekers in de kast natuurlijk.
Kast vol maar ja ..... zo zijn er volgens mij wel meer.
 
 
Deze grappige vlinder mocht ook met mij mee, staat leuk op de tuintafel.
 
 
De eerste rommelmarktfans komen binnen rennen.
 
 
Heel veel drukte bij de sieraden kraam
 
 
 
Wat een drukte was het, maar een o zo gezellige dag.
 
Vrijdag en zaterdag is er Boerenerfmarkt aan de Broekermolenweg in Putten.
Albèrtje heeft er een kraam en gaat er staan met haar vilt pakketten e.d.
Moesje gaat zoals altijd met haar mee en ik mag ook nog ondersteunen.
We hopen natuurlijk op mooi weer.
 
 
 
Dus ben je in de buurt van Putten, kom dan gerust buurten bij ons.
 
Groeten, Mirjam
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Zo een hoop volk voor de rommelmarkt, dat is altijd fijn en die vlinder is erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen