Pagina's

donderdag 17 december 2015

Vorige week was het de wasbeurt van de muizen.
Sorry inmiddels al ruim 3 - 4 weken geleden geloof ik.
 
 
 
Deze heb ik weer gemaakt, zo gezellig die kleurtjes en klaar om gewassen
te worden, maar niet alleen .......
 
 
Rosie kwam er ook nog een heel stel brengen.
Haar 1e muis is goedgekeurd door Nathalie, nu mag ze mij helpen haken.
 
 
 
En zo zijn er weer een aantal muizen verhuist naar De Schauw en Elim.
Ze worden er uitgedeeld en ik hoop goed ontvangen.

Genieten jullie ook zo van het zachte weer? Hel lijkt wel lente.


Bij mijn moeder stonden de narcissen al in knop.
Ook heb ik al veel lentebloemen zien bloeien.

Dank jullie wel voor de reacties die ik krijg op mijn berichten, erg leuk.

Fijn weekend, Mirjam

 

3 opmerkingen:

  1. het liekt wel een moezenplaag :)) pas maar op ze eten je de kaas van het brood, maar mooi zijn ze !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die muizen toveren nog steeds een glimlach op mijn gezicht!
    Ik heb nu lekker twee weken vrij en wil ze ook wel eens proberen... even kijken of je er een patroon van op je blog hebt staan...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe muizen, zo vrolijk met al die kleurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen