Pagina's

woensdag 17 februari 2016

Vorst

Gistermorgen zag ik zo'n mooie zon opkomen toen ik thuiskwam.
Ik heb meteen de fotocamera gepakt en ben op pad gegaan.
Een deel van mijn genieten op deze vroege morgen.
 
 
Eerst de zonsopkomst maar helaas was ik al te laat. 
Tegen het bevroren weiland was het evengoed een mooi gezicht.
 
 
op een  plas water, een bevroren vliesje ijs.
 

Op de krachtighuizer heide, waar deze boom mooi berijpt was.


 

Dit prachtige hertje had zelfs rijp op z'n vacht.
 



Zomaar een stukje berm, het ziet er zo mooi uit.
 

 
 
een hekwerk


 In de middag zag ik deze zwammen die op een omgezaagde boomstronk zaten.
 

 Heerlijk in de zon. Wat is de natuur toch prachtig.
Ik heb weer genoten van deze mooie dag en ga nog even nagenieten.

Lieve groet Mirjam




5 opmerkingen:

  1. Prachtig Mirjam! Had je nachtdienst gehad? (omdat je gistermorgen thuis kwam...:-)
    De zonsopkomst is toch goed gelukt. Het berijpte hertje bleef heel lief voor je poseren, heb je een telelens gebruikt?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, je hebt weer prachtige foto's gemaakt!
    Vanmorgen heb ik ook zo genoten van een fietstochtje. Eén keer gestopt en één foto gemaakt. En een koude hand dat ik daarna had!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's hoor!
    Zo lief met het hertje.
    Bij ons ook nachtvorst, dus een mooie zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De natuur is zo mooi, maar je moet het zien, en jij brengt dit echt prachtig tot leven met je mooie foto's!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet nog even na van je mooie foto's, terwijl het hier vandaag regent en grauw en grijs is. Nee, dan maar beter wat vorst en zo'n mooi laagje rijp!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen