Pagina's

dinsdag 26 april 2016

lentegroet.

Het ziet er nog lang niet uit dat het lente is.
Vannacht was het een beetje wit buiten, brrr. Toch maar hopen dat het gauw wat warmer gaat worden (al hebben we vorige week wel een lekkere warme dag gehad).
 
Tussen het breien en haken door heb ik ook nog de lentegroet gemaakt
van Atelier Pippilotta.
 
 
 
Omdat ik de hals niet mooi vond geworden, (dat lag aan mij) heb ik
een extra bloemenkraag gemaakt.
 
 
 
Als er ateliermorgen is met vriendinnen ben ik hiermee aan het werk.
 
 
Groeten, Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie aanvulling, die bloemenhals! Prachtig popje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje is het geworden en wat een leuk idee om een ateliermorgen met vriendinnen te doen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lentegroet kunnen we nu wel gebruiken; ik zag net in het journaal dat er in Drenthe een dik pak sneeuw ligt!
    Jouw lentegroet is een beter plaatje, het kraagje om de hals is mooi!
    Groetjes weer en veel plezier in het atelier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lentegroet. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lente groet zeg...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden, een echt vrolijk lentepopje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen