Pagina's

vrijdag 22 april 2016

Weekendje weg???

Nadat ik het blog van Albèrtje afgelopen dankbare dinsdag had gelezen, dacht ik bij mezelf "oh dat wil ik ook, lammetjes de fles geven". Wat denk je?? Amper 5 minuten later vraagt Albèrtje of ik haar zoon Joël vrijdagmiddag wil helpen om de flessen te geven.
Ze is een weekendje weg, (veel plezier).
Tuuuuuuurlijk, daar hoef ik niet over na te denken joepie, de rest van het
weekend is er een andere zoon met aanhang thuis dus dan hoef ik niet.
En oh wat is dat leuk om te doen.
 
 
Het begint met melk te op te warmen en in de fles te doen.
(er zit echt melk in hoor) 
 
 
 en kijk ze staan al te wachten
 
 
"Schiet nou eens op ik heb honger"
 
 
 
en heel gretig wordt er gedronken.
 
 
 
 
 
even toekijken of ze het wel goed doet,
 
 
Oh wat heerlijk, deze Mekkie wilde lekker blijven liggen op schoot.
 
 
 
 
GENIETEN.
 
 
 Nou en dan is het buikje vol en tijd om lekker weer in het hokje "chillen".
 
 
Och allemaal haren op mijn vest en nat gelebberd, nou dat hangt inmiddels
gewassen en wel aan de lijn te drogen, dat hoort erbij.
Zus ik kom volgende week nog een keer hoor.
 
Dank je wel Joël voor de foto's, ik ga nu nagenieten,
fijn weekend, Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig😊 bedankt voor de hulp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En dan ook nog een "schoot-schaapje" erbij :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Dat lijkt me ook heel erg leuk om te doen. Wat een schatjes die lammetjes!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je helpen moest/mocht!
    Ja vieze kleren horen er dan bij, maar gelukkig bestaan er wasmachines. (het valt me wel een beetje tegen dat Albèrtje niet voor een overall heeft gezorgd voor je, haha).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he om die lammetjes te laten drinken.
    Ze zijn lekkere dikkertje, zien er goed uit.
    Ja een overall en een paar klompen horen erbij haha...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat zou ik ook geweldig vinden! mooie foto's!
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou je komt maar hoor zussie en voor de volgende keer ligt er een overal klaar :))))

    BeantwoordenVerwijderen