Pagina's

donderdag 10 november 2016

Koninklijk bezoek.

Vanmiddag was hier de opening van het nieuwe gezondheidscentrum Da Costa.
Deze werd geopend door Prinses Margriet, de Koningin van de Zorg, zoals dat in een speecht zo mooi werd gezegd.
 
 
Hier moet het straks gebeuren.
 
 
Na lang wachten in de kou werden we beloond met een mooie glimlach.
Hartelijk welkom.
 
 
 Anne, 4 jaar, die bloemen mag geven aan prinses Margriet.
 
 
en toch wel wat verlegen is.
 
 
 Na alle speeches komt het gezelschap naar buiten ......
 
 
........ voor de officiƫle openingsceremonie.
 
 
 
 
en verschijnt de naam van dit mooie gezondheidscentrum Da Costa.
Da Costa was ook de naam van de vroegere school die hier op deze plek heeft gestaan.
Nadat de school was gesloten hebben diverse verenigingen van het gebouw
gebruik gemaakt totdat er nieuwbouw kwam.
 
 
Na een rondleiding komt het gezelschap weer naar buiten.
 
 
Weer een leuke, koude middag, een beetje jammer dat ik dit niet meer kan laten zien aan de bewoners van De Schauw, zij zouden hebben genoten van de vele foto's
die ik heb gemaakt.
Dus daarom hoop ik dat jullie er van genieten.
 
Liefs en een warme groet, Mirjam
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fotoreportage heb je ervan gemaakt! Leuk hoor, dat je dit mocht meemaken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk ik wist het niet dat het open ging maar zo heb ik weer niks gemist zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er van genoten hoor Mirjam!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, en helemaal speciaal als koninklijk bezoek langskomt voor de opening!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Prinses Margriet vind ik een hele warme en hartelijke vrouw... Heb je die foto's allemaal zelf gemaakt?
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen