Pagina's

zaterdag 7 januari 2017

Eindelijk winterpret

Na de kerst, de sneeuwtafel erin. We krijgen 1 dag winter.
 
 
Sneeuwpoppen met een verlichte ijsbaan.
 
 
De winterslinger van Knutselpret
 
 
 op de slee is het ook glad, schaatsen uit het vet.
 
 
 
 maar kijk toch eens de schaatsbaan is zo glad door de gevallen sneeuw en is zo stroef geworden, dat Jet en Job(Atelier Wilma creatief) zijn gevallen.
 
l
Lekker warm in de iglo bij het vuurtje
 
 
Sneeuwklokje staat al in volle bloei.
 
 
Met de temperatuur buiten vind ik dit toch wel gezellig, al hoewel die gladheid
 niet hoeft van mij.
Zoals ik net hoorde is het vanavond ook al weer weg.
Ik ben ook niet zo van de winter, maar zou wel graag wat mooie winterfoto's willen maken. en dat valt tegen als ik zo naar buiten kijk.
 
Dus is het genieten van de binnen sneeuwpret.
Fijn weekend, Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk!
    Hier ligt wel sneeuw, maar het verdwijnt al weer snel.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig winters bij je uit! Je hebt al veel mooie winterfiguurtjes gemaakt.
    Die gladheid vind ik ook niks hoor: mijn man moest vanmorgen om half zes de weg al op.... ik was erg blij toen ik een sms'je kreeg dat hij veilig was aangekomen...
    Inmiddels is het hier buiten een grauwe boel: het is wat mistig en het miezert. Maar binnen brandt de kachel en met een handwerkje in de hand is het dan weer gezellig *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige sneeuwtafel ..
    ik houd ook niet zo erg van de winter hoor
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen