Pagina's

zaterdag 18 februari 2017

Vervolg dekens

 
Zoals jullie vast weten help ik bij het dekens haken voor het wereld record in 2018.
Leuk om te doen en heel simpel, je hoeft er niet bij na te denken.
En zo is ineens de deken af, nadat ik er een witte stokjes rand omheen heb gehaakt.
 


 Hier een paar details.
 Eerst begon ik met de simpele maar dat was ik gauw zat.
Dus maar even googelen en toen vond ik deze hieronder.
 


 Die zijn echt leuk om te haken. De binnenste rondes steeds verschillende kleuren, zo kun je heel goed der resten opruimen.
 
Dan de deken die ik gemaakt heb van lapjes gemaakt door Jannette en Albèrtje. 
Want zusjelief wil ook meedoen met het wereld record en zo is zij ook weer restjes kwijt.



Jannette heb ik vorig jaar leren haken en die zijn te herkennen aan de effen blokken.


Albèrtje heeft ook in het midden rondjes gehaakt en zien er weer heel anders uit.
 

Ook deze deken heb ik met wit omgehaakt.
Het geheel doet zo gezellig aan.
Volgens mij wordt je er vrolijk van als je zo'n deken krijgt.

Er zijn nog meer dekens in de maak daar ga ik mee aan de gang.
Fijn weekend, Mirjam


5 opmerkingen:

  1. even zoeken..... maar ik heb er wat gevonden die ik gehaakt heb :))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat zijn jullie goed bezig! Ik ben nog steeds met mijn eerste bezig :-) Zo veel andere leuke dingen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg jullie zijn met elkaar goed bezig hoor................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zijn goed bezig. En zo met z'n drietjes gaat het lekker snel :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor die deken,mooie samenwerking zo.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen