Pagina's

zaterdag 24 juni 2017

Weinig gedaan maar toch een uitstapje.

Zo weinig gedaan met het warme weer, de haaknaald bleef plakken in mijn hand.
Gelukkig kon ik wat in elkaar naaien dus heb ik niet helemaal stil gezeten.
 
Vandaag staat het uitstapje naar Museumboerderij de Mariahoeve, Kieftveldersteeg in  Putten, op het programma, er is daar een kofferbakverkoop en aangezien er wat
opgeruimd is wil ik het ook kwijt.
Nu nog kijken wat het weer gaat doen.

 
 
en anders is er nog de sportmarathon waar ik heen kan.
 
Fijn weekend allemaal
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Hier is het nu bewolkt met wat regen. Mijn plantjes snakken naar water en vinden dit nog lang niet genoeg maar ik snap dat de markt de voorkeur geeft aan droog weer. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, succes bij de verkoop!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha alles weer bewaren want we zaten bij de sportmarathon. Te slecht weer en dan is het niet zo moeilijk kiezen. Was weer gezellig zus :))

    BeantwoordenVerwijderen