Pagina's

zondag 23 juli 2017

Gehaakte shoptas

Weer eens een gehaakte tas gemaakt. Schoonzus Lia vroeg of ik dat wilde haken voor haar. Tuurlijk als je geen haast hebt.


Lia had een mooi garen Bianca bij Wibra gekocht.


De bodem en zoals je ziet was het grijs best een groot stuk.

Van Albèrtje kreeg ik de bol Katia erbij en dat haalt het werk meteen op.


Ik vind het er leuk uitzien.



en het eindresultaat vind ik mooi en hoop dat Lia ook tevreden is. (en dat was ze).


De binnenkant heb ik gevoerd met effen grijs.
 Een kussensloop die ik wat smaller en korter heb gemaakt, werkt prima.

Lieve groet, Mirjam



7 opmerkingen:

  1. Een heel leuk resultaat. Wat je met zo'n shopper al kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas geworden zo.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Perfecte combi met dat knalroze garen erbij!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tas geworden, mooi haakpatroon zeg.
    Slim van jou die kussen sloop als binnenkant....liefs.conny ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas geworden, mooi haakpatroon zeg.
    Slim van jou die kussen sloop als binnenkant....liefs.conny ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden! Ik heb ook nog zo'n tas liggen om omheen te haken. Misschien iets voor deze vakantie. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen