Pagina's

donderdag 31 augustus 2017

Vlaggetjes haken

Even wat anders, nu vlaggetjes haken voor het goede doel en tevens proberen om een wereld record te vestigen.

foto van Action [fanpagina voor de action].

Hier begon het mee, dit kwam ik tegen op Facebook en toen ben ik maar
eens gaan kijken op de site.
Nou dat leek me ook wel wat, even de dekens stoppen, nog 2 dekens in elkaar naaien, (is inmiddels gebeurd, maar eerst een paar vlaggetjes maken.
Onder de link kun je alles vinden over de vlaggetjes.


Ik had het idee doorgestuurd naar een oud collega Jeannette en zij vond  het ook een leuk idee. De volgende dag kreeg ik van haar al een foto terug met vlaggetje.

  
Nou dan moest ik zelf ook maar aan de gang.
Ik zocht iets waarbij ik niet hoef te tellen en heel simpel is.
Dus kwam ik hier uit, hele simpele vasten.


Een randje erom met een andere kleur en ik vind ze heel feestelijk.



Omdat ik het van restjes doe kom je wel eens wat te kort, ach je gaat met een
ander kleurtje verder, ook gezellig vind ik.


even een foto sturen naar zuslief.

Inmiddels zijn er al heel wat vlaggetjes klaar. 




.

Hoe gezellig gaat dat worden.
Er zijn nog genoeg resten garen dus ik ga gewoon door.
(ook tijdens de vakantie uitjes).

Groeten, Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Je hebt er echt flink de vaart in. Het wordt een gezellige slinger zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, je bent goed op dreef hoor! Maar het haakt lekker weg denk ik en voor een goed doel iets maken is zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent goed op dreef ik moet nog aan de vlaggen beginnen maar dat komt wel goed ,eerst moest er nog een dekentje bij gewerkt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je blijft er de vaart in houden!! Eerst met dekens, nu met vlaggetjes, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen