Pagina's

zaterdag 7 oktober 2017

Sokken

Zo na alle vakantiefoto's is het nu tijd voor wat anders.
Het laatste project wat ik heb gemaakt is een paar sokken met garen van Katia.
Ja, ja voor mezelf, ik begin denk ik ook verslaafd te raken aan eigen gebreide sokken.



Oeps niet gelijk, doorbreien of uithalen? Ik heb gewoon door gebreid.
Ook dat is wel eens grappig. Anders moet er zoveel draad tussen uit en dat
 vind ik ook weer jammer.

 
Ik vind ze top.


 En dan ineens zie ik een losse steek zitten, help.
Ik heb het met de haaknaald opgehaald en maar vast gezet met een draad.

Fijn weekend, Mirjam
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ja, ze matchen eigenlijk fantastisch! Oei, gelukkig kon je dat gevallen steekje nog redden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gedaan dat steekje vast zetten ach de beste breisters ........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja zo'n gevallen steekje.... maar goed opgelost!
    En die ongelijke kleuren? Ik denk er net zo over als jij; gewoon breien want anders gaat er zoveel garen verloren. Bij mijn Rainbowsokken kwamen de kleuren heel toevallig goed uit; dat zag ik pas toen ik ze aantrok *Ü*.
    Veel plezier met sokken breien!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen