Pagina's

zaterdag 16 december 2017

Sneeuw

Een paar weken geleden was onze kleinzoon Dimitri (3) jarig en heb ik een sneeuwpop
voor hem gehaakt.
Helaas was ik vergeten een foto te maken maar dat heeft hij zelf even gedaan.



Deze kreeg ik van zijn moeder.
 
Vorige week is hier een dik pak sneeuw gevallen, ik was bezig om sneeuwpoppen te haken.
Dat karweitje was wel warmer dan buiten, heerlijk bij de kachel.


Ze zijn zo leuk om te haken.
Gehaakt in verschillende kleuren ........


 ..... en op een lichtbol van Action geplakt
 
 
de bollen veranderen in verschillende kleuren.
 
 
Het patroon is van De Gretige Haakster
 

 
Wel een mooi gezicht en we hebben in geen jaren zoveel sneeuw gehad.
Genoten maar blij dat de wegen weer schoon zijn.
 
Fijn weekend, Mirjam
 

5 opmerkingen:

  1. Wel heel toepasselijk sneeuwpoppen haken met die sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling sneeuwpoppen bij elkaar.
    De foto die Dimitri gemaakt heeft is nog helemaal zo gek niet; het fotograferen zit in de genen denk ik. 😉
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sneeuwpopjes haakte je Mirjam. Echt heel erg mooi. Ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, deze sneeuwpoppen houden het wel wat langer vol!
    Maar die echte sneeuw vond ik reuze leuk hoor...

    BeantwoordenVerwijderen