Pagina's

dinsdag 16 januari 2018

Vlaggetjes

Voor het goede doel en een wereld record heb ik vlaggetjes gehaakt.
 

Ook nicht Jannette heeft vlaggetjes gehaakt.



Ik heb ze van restjes garen gehaakt.


Gezellig en zo makkelijk om tussendoor te doen, je hoeft er niet bij na te denken
en dat is ook wel eens lekker.
Van de losse vlaggetjes wordt er daar een lijn van gemaakt.
 
Een hele doos vol opgestuurd naar Hengelo en ik hoop dat ook onze vlaggetjes de
afdeling kunnen op vrolijken.
 
Onderstaande komt van de website https://www.denijestichting.nl/13640
 
Wij bestaan in 2018 10 jaar en hangen graag de slingers op!
 
Wereldrecord
We gaan de uitdaging aan! In 2018 bestaat de Nije stichting 10 jaar en dat willen we op een ludieke wijze vieren! Het record op gebreide vlaggen staat op 7.000 meter en we hebben de aanvraag ingediend voor gehaakte vlaggen. Als ze dat als gelijk stellen moeten we over de 7.000 heen en anders is ons record hoe dan ook een wereld record.
Toch houden we van een uitdaging dus we gaan voor.... 10.000 meter en minimaal 40.000 vlaggen!! De langste gehaakte vlaggetjes slinger van de wereld gaan wij 13 maart ophangen!
 
Bovenaan de website staat: We hebben ze het gehaald.
 
Dus zullen er genoeg vlaggetjes zijn.
 
Op naar een volgend project, dat zal nog wel een deken worden t.z.t..
Nu eerst tijd voor wat anders.
 
Een warme groet, Mirjam
 
 
 
.

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel gehaakt! Ik was er ook mee bezig, maar ben afgehaakt, omdat ik zag dat ze al genoeg hadden en ik had er toch nog geen twintig. Bij mij zijn ze naar een ander leuk "doel" gegaan :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat leuk die vlaggetjes ...ik hoop dat
    ze het record halen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er maar druk mee. Een hele uitdaging inderdaad.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En wat heb je er veel gemaakt...
    Weet je dat ik zelf nog nooit een vlaggetje heb gehaakt? Daar moet toch maar eens verandering in komen!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen