Pagina's

maandag 19 februari 2018

Nieuw project

Hallo, alweer een nieuw project,? Jazeker, dit keer katoenen mutsjes haken / breien voor het geboortehuis van ziekenhuis Sint Jansdal in Harderwijk.
Katoenen mutsjes nou dat lijkt me wel wat (ik heb nog genoeg bolletjes van de muizen) weer een nieuw project een nieuwe uitdaging.



Beetje wisselende kleurtjes, klein randje dan zijn de restjes ook zomaar op.




3 gehaakte en 1 gebreide in verschillende maten.
Ik houd het simpel en wissel wat met kleurtjes om zo variatie te krijgen.
De eerste paar toer is even tellen en dan doorgaan tot je de goede hoogte hebt.
Leuk werkje om weer tussendoor te doen zoals zoveel andere dingen.

Ik heb  voorlopig weer zat te doen.

Liefs Mirjam.
.
 

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry.... even opnieuw :

    Je bent weer goed bezig Mirjam!
    De mutsjes zien er lekker vrolijk uit; een leuke verrassing voor de nieuwe ouders straks👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mutsjes Mirjam! Vooral de gehaakte vind ik persoonlijk heel leuk.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is wel een heel mooi project ...voor een
    goed doel ..ze zijn heel mooi geworden de mutsjes
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind dat ook altijd leuk tussendoor... Gewoon even wat maken voor een goed doel. En zeker deze mutsjes... lekker snel klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig en zeker een leuk doel lekker dicht bij huis

    BeantwoordenVerwijderen