Pagina's

vrijdag 2 maart 2018

Winterse temperaturen

Brrrrr. Het is winters koud, maar wat is het ook mooi.
Daarom heb ik de wintertafel nog niet ingewisseld voor een voorjaarstafel.
(hoewel ik er wel naar verlang).
 
Eerst nog genieten van schaatsers op diverse schaatsbanen in Putten.
 
 
 

 

Bij hotel Nulde


Het Randmeer maar hier waren geen schaatsers te bekennen.

 
Altijd mooi vind ik die pluimen.
 

Bij Kasteel de Vanenburg zijn aan weerszijden van de brug 2 mooie fonteinen en nu zo mooi bevroren die hortensia's door waterdruppels.


Mooie bevroren fonteinen.


Lekker in het zonnetje wandelen.





 
Wat is er toch veel te genieten in de natuur.
Ook fijn dat we verschillende mooie seizoenen hebben.
Toch is de winter niet mijn favoriet maar als ik dit zie, tja wat moet ik hier dan op zeggen.
 
Geniet ervan en fijn weekend,
Liefs Mirjam














6 opmerkingen:


  1. wat een prachtige Foto's Mirjam ..echt heel mooi
    de winter is ook niet mijn favoriet .
    een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's weer Mirjam. En ik verlang ook naar de lente.

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's hoor, sprookje ..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat heb jij mooie foto's gemaakt! Het was inderdaad heel koud, maar toch de moeite waard. Die ijspret... dat hebben we niet zo vaak meer... Toch fijn dat we even echt winter hebben gehad hoor...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige en mooie foto's. Zet de Hollandse winter goed neer.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey deze had ik even gemist mooi en de mooiste die met de regenboog

    BeantwoordenVerwijderen