Pagina's

vrijdag 11 mei 2018

Robot kat

Hebben jullie er wel eens van gehoord? Robot katten en honden.
 
Het bedrijf Electro World bij ons in het dorp heeft aan de woongroepen Amalia, Alexia en Ariane in  "De Schauw", 3 robot katten geschonken.
Ik had geen idee hoe ze eruit zouden zien, maar ze zijn super leuk. Als je ze gaat aaien gaan ze spinnen, miauwen, draaien zich om, ogen gaan open en dicht, zo bijzonder. De cliënten worden er heel rustig van. Ik mocht mee om foto's te maken.
 







 

 
 
Afgelopen week was ik op een groep en zag ik een bewoner er heerlijk mee knuffelen.
Ik hoop dat er nog veel mensen van zulke "huisdieren" mogen genieten, ze zijn zo leuk.

Liefs Mirjam
 
 
 
 
 
.  
 

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik had er wel een keertje van gehoord. Maar nog nooit gezien, ook niet op een foto...
    Wat ontzettend leuk en gaaf voor deze mensen!
    Ik kan me voorstellen dat het heel goed voor ze is.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen