Pagina's

vrijdag 6 juli 2018

Haakhulp oma

Ja ja , op facebook zie je ze steeds langskomen de haakhulp oma.
Nou ik heb er ook één gemaakt. Leuk om te doen maar af en toe ook lastig.

Het patroon komt van  Zhaya
 
 
 

 
Ik heb er een omslagdoek bijgemaakt
 

Het schort al vol spulletjes gedaan.


Om het geheel te kunnen laten staan heb ik er een plastic flesje met kleine
steentjes op een bierviltje gezet en erin gedaan.

Doordat ik druk was met de dekens heeft het even geduurd, maar dan
toch eindelijk klaar.
Ik ben er best tevreden over.

Wens jullie een fijn weekend.
Mirjam

 

3 opmerkingen:

  1. Zo, ik heb weer even bijgelezen en genoten van je tortelduifjes. Maar ook van de dekens, knap gedaan allemaal!
    De haakoma is een schatje geworden.
    Bij mij ligt er ook eentje. Nou ja, eigenlijk niet: ik heb het patroon uitgeprint en katoen bij elkaar gezocht, maar ik moet nog aan haar beginnen😉. De omslagdoek vind ik leuk. En wat slim om oma te verzwaren met een gevuld flesje, misschien leen ik dat idee wel van je.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden! Het is echt iets wat veel handwerksters willen maken en wat je niet zat wordt..
    Bij mij staat ie ook nog op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik was al begonnen maar de kleur leek me heel niet dus......... uithalen en nu opnieuw beginnen en kom ik er niet uit weet ik je te vinden zussie. Omaatje van jou is mooi

    BeantwoordenVerwijderen