Pagina's

zondag 16 september 2018

Het "gewone" leven?

Tja het gewone leven is na de vakantie wel wat veranderd.
Manlief is de hele dag thuis.
Na 49.5 jaar werken heeft hij gezegd dat het genoeg was.
Voor mij is dat wel even wennen maar dat gaat wel goed komen.


En dan was er een boeldag van de kerk, ik heb er weer leuke
dingen kunnen scoren.
 


Al is de hond niet zo groot en een ander soort dan ik wil hebben.
Maar ja hij keek me zo aan van …. "neem me maar mee".
 tja en wat doe je dan …. toch maar gedaan.

 
Die kubussen heb ik gekocht om wat anders van te maken, daarover later meer.
Er waren maar 3 dus op te spelen was het te weinig.
 

Blij met deze aankopen.
 
Liefs Mirjam.

 

3 opmerkingen:

  1. Ik kan het me heel goed voorstellen dat dat wel even wennen is. Hoewel ik het altijd heel fijn vind als iedereen thuis is kan ik ook erg genieten van een moment voor mezelf. Je moet allebei weer even je draai vinden denk ik. Mooie rommelmarktvondsten, altijd leuk als je iets moois vind tussen alle spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt mij ook wel even wennen. Wij werken allebei nog volop. Ineens zoveel vrije tijd (samen), ik geloof niet dat ik daar al aan toe ben. Maar jullie veel plezier samen enne... kunnen jullie samen op koopjes jacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige spullen heb je gevonden op de boelmarkt! Ik vind het altijd heerlijk om een beetje te struinen en te kijken op zo'n verkoping.
    Ja, dat zal best wennen zijn... samen de hele dag thuis. Mijn man is zomers veel thuis en dan moet je toch echt wel een beetje afstemmen. Maar zolang je ook allebei je eigen dingen kunt blijven doen, gaat het best.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen