Pagina's

dinsdag 16 oktober 2018

Marnick en Nijntjes

Onze 2e kleinzoon Marnick is 11 oktober geboren.
3780 gram en 52 cm lang.
Dimitri is grote broer.
Dankbaar voor weer zo'n mooi manneke.



Ik heb een Nijntje gehaakt voor hem.
 

Ik had de smaak zo te pakken dat ik er nog een paar heb gehaakt.


Zoonlief moest op kraamvisite en daarvoor heb ik ook 1 gehaakt.

 
Door de verschillende maat haaknaald is de 1 groter dan de andere geworden.
 

Zo leuk om te doen dat ik er nog 1 heb gehaakt, ook voor zoonlief om weg te geven.
 
 
Hier nog even met z'n tweeën.
 
 
 en dan nog 1 met een paarse broek aan.
Het patroon is van Daphne. Leuk om te maken.
 
Geniet van deze mooie week,
Liefs Mirjam
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. nou je hebt aardig wat nijntjes gemaakt ik dacht dat je er eentje had gemaakt leuk zijn ze !! en de felicitaties natuurlijk maar die heb ik je al persoonlijk wezen brengen geniet van de kleine man

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie tweede kleinkind! Wat een prachtige naam heeft hij gekregen.
    De Nijntjes die je hebt gemaakt zijn erg leuk! Wat een verschil met die kleurtjes..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinzoon!
    Ze zijn heel erg leuk, die Nijntjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd trotse oma.
    Schattig die lijntjes die je maakt zeg............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals gefeliciteerd:)
    Wat een mooie nijntjes heb je gemaakt.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan hop ineens heb je een hele konijnenfamilie. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Wat een prachtig manneke....

    BeantwoordenVerwijderen