Pagina's

dinsdag 11 december 2018

Herfst / winter

Tja wat is het nou, volgens mij nog gewoon herfst.
 21 december begint de winter heb ik vroeger geleerd op school.
De meteorologische winter begint al op 1 december.
Maar ik zag nog paddenstoelen, de enige echte, rood met witte stippen.
Zomaar langs de kant van de weg, ook al zijn ze niet meer helemaal gaaf.





Deze staken net hun kopje/hoedje boven de aarde uit.

 

De schapen keken even op toen de auto stil hield, ze dachten vast: "wat moet dat mens daar",  maar toen ik een foto van ze wilde maken …..  waren ze al weer aan
het smullen van het lekkere gras.

Ik geniet nog even na, liefs Mirjam


4 opmerkingen:

  1. Ja, als je dat zo ziet, dan is 't toch echt nog herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn nog niet zoveel paddenstoelen geweest dit jaar en nu is het overal nat. Dus late herfst denk ik.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook nog herfst hoor en als ik jouw mooie foto's bewonder helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is officieel nog herfst, maar toch zegt mijn gevoel nu dat het winter is. En zodra het regent, zeg ik herfst...

    BeantwoordenVerwijderen