Pagina's

dinsdag 19 maart 2019

Nogmaals Nijntjes

Ha die Nijntjes zijn wel heel leuk om te haken en weg te geven.


Het patroon is van Daphne . Ik zag net dat ik deze combi al vaker heb gehaakt.
Het blijft leuk om te doen.

Afgelopen vrijdag was de verjaardag van mijn moeder.
Ze is 87 jaar geworden. Er was veel (onverwacht) bezoek en moeders
zat erbij te glunderen.
Ze heeft een geweldige dag gehad.


Deze mooie foto heb ik van Albèrtje haar fb geplukt, dank je wel zus.



Van deze rozen kan ze lekker genieten.

Zondag was ik nog even met zoonlief op d boerderij.
Er was net een vierling geboren, ze waren zo ontzettend klein.
 
 
  
 
Ook dit kalfje was net geboren en voelde zo zacht aan.
Schattig, maar dat zijn volgens mij alle jonge dieren.
 
Een warme groet, Mirjam 

5 opmerkingen:

  1. Nijntje blijft leuk, en mooie rozen (had ze al gezien van Albértje;)
    Wel schattig die vierling mooie foto's weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie moeder, fijn dat ze een mooie dag heeft gehad!
    De lammetjes en het kalfje kondigen echt de lente aan, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je moedertje, mooie leeftijd al zeg.
    Prachtige rozen zeg en die lammetjes zo lief.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Wat een leeftijd. En verder lijkt het wel lente op je blog met die mooie rozen en als die jonge dieren. Heerlijk!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Tjonge, wat ziet ze er nog goed uit op die leeftijd...
    Nijntjes zijn altijd leuk en oké, is mijn ervaring.
    Hoe vertederend die jonge diertjes; daar zou ik de hele dag wel naar willen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen