Pagina's

dinsdag 21 mei 2019

Burgers zoo en feest

Vorige week zijn we een dagje met kinderen en kleinkinderen uit geweest naar
 Burgers Zoo in Arnhem.
Het is een park die begon in 1913, sindsdien is er veel verandert en lopen de dieren tegenwoordig gelukkig "vrij" in hun eigen terrein.
Dit is echt mooi om te zien.
 





 
 
We hebben allemaal zo genoten van dit mooie park met dieren, bush, 
ocean en dessert, waar het best warm was.
Heel bijzonder om te zien een mooie dag om terug te kijken.
 
Zaterdag een mooie dag van het 100 jarig fanfarecorps Excelsior gehad.
Voor meer foto's klik op de link.
 
 
Links vooraan is onze zoon Dennis als slagwerker.
Er werd 's middags een stertocht gelopen met 3 gastkorpsen uit de omgeving. Aan het eind werd gezamenlijk een aantal liederen gespeeld.
Daarna als 1 groot korps terug naar MFC Stroud voor een drankje.
Wat klonk het super allemaal. Ik mocht foto's maken vanuit alle richtingen.
 
En dan zondag mocht ik mijn verjaardag vieren, wat een feest en verwennerij.
 
 
Ik geniet nog lekker na.
 
Een warme groet, Mirjam
 

7 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! En wat een fijne uitjes hebben jullie gedaan.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd Mirjam! Wat een mooie roos....
    Je bent vast helemaal in je element geweest in het dierenpark, niet alleen omdat je leuk uit was met de familie, maar ook omdat je weer fijn met je camera aan de slag kon en mooie foto's kon maken.
    Wat leuk dat je zoon bij de fanfare speelt! Ik zal de link eens gaan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Op dit moment krijg ik een blanke pagina in beeld, maar misschien wordt er aan gewerkt..)

      Verwijderen
  3. Wat leuk, samen weg. En gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een feestelijke blog, ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige foto's heb je gemaakt in de dierentuin............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dagje uit en de muziek was heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet het niet. Als ik de link aanklik doet die het wel Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen