Pagina's

maandag 3 juni 2019

Muis Gerrit

Zoals jullie misschien weten heb ik een aantal Muis Jantjes gehaakt voor mensen met dementie en parkinson. Op de website kun je alle informatie vinden.

 
Een foto uit het archief
En nu heb ik muis Gerrit gemaakt, de man van Jantje.
Deze is ter promotie.
 

Vorige week was bij het programma van "De wereld wordt wakker" van Veluwe fm Gerdien Veldhoen van “Top voor Dementie” te gast. Zij geeft trainingen en voorlichting aan medewerkers in de zorg, familie en iedereen die te maken heeft met dementie.
Er zijn ongeveer 40 Muis Jantjes mee gegaan met Gerdien om bekendheid
te geven aan Muis Jantje.
 
 
Zo was ik snel door mijn voorraad heen en ben ik maar weer gaan haken.
Het leuke is dat er een paar dagen later al een aanvraag was voor een Jantje.
 
 
Deze eersten zijn bijna klaar maar moeten nog staarten krijgen.
Dus het begin is er weer.
Zo weten jullie weer waar ik mee bezig ben en mocht je tijd over hebben …..
je kunt altijd helpen haken want er zijn heel veel Jantjes nodig.
Zoals bij de meesten van jullie weet ik dat er altijd tijd te kort is.
 
Een warme groet, Mirjam
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Zo, wat heb je veel gemaakt! En muis Gerrit mag er ook wezen. Succes met dit goede werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig toch dat je weer meteen nieuwe voorraad bent begonnen! Muis Gerrit is superleuk geworden met z'n mooie strikje👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doel en wat een schattige muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo vinden de muizen allemaal hun bestemming! Ze blijven leuk en volgens mij kun jij er ook niet genoeg van krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen