Pagina's

dinsdag 23 juli 2019

Muis Jantjes

Nog steeds veel Jantjes aan het haken, er zijn er nog zoveel nodig. 
Aangezien mijn voorraad op was moest ik wel weer nieuwe haken.
Het is heel leuk om te haken en natuurlijk voor het goede doel.


Deze is met een nieuw soort garen (capri plus) wat ik op fb zag.


Heel veel staarten


Dit was het begin van allerlei kleine restjes (wel veel draden om af te hechten).


Klaar om te vullen.
Dat was een mooi werkje toen het zo'n vreselijk hete dag was dat haken echt niet meer lukte maar vullen prima.


Draden afhechten en dan ...... 
 

... Tijd voor de zwemles, daarna goed drogen en verpakken en 
dan zijn de eerste 20 Jantjes klaar.
2 ervan heb ik opgestuurd naar een mevr. met ernstige dementie.
Ik hoop dat het haar helpt om rustiger te worden.
Daarom ga ik nog even door met haken.

De volgende serie kan weer gevuld worden en dat komt goed uit met deze hitte.

Warme groeten Mirjam

 

4 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze weer ze krijgen weer een mooie bestemming

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk zeg........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Behalve dat ze functioneel zijn zien ze er ook heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt super bezig! Die muisjes zijn heel leuk om te zien, maar ik kan me toch voorstellen dat je het wel eens zat bent om er nog meer te haken. Maar als je dan ziet wat het doet... ach, dan maak je er weer een paar...

    BeantwoordenVerwijderen