Pagina's

zaterdag 28 december 2019

Einde jaar

Aan het einde van het jaar het laatste blogje van 2019. 
Zo aan het einde van het jaar eens kijken wat er uit mijn handen is gekomen.

Sokken 2 paar voor manlief en 2 paar voor mijzelf en een mini (geld) sokje.
Er liggen nog bollen genoeg te wachten want zomaar zonder sokken wol een 
winkel uitgaan ..... tja soms lukt dat.
Er staan nog een paar sokken op de pen voor volgend jaar.



 Knuffeltjes, Muis Gerrit, een broek en jasje voor aap. 
Vlaggetjes voor Koningsdag en een voetballer voor mijn broer.


De mutsjes voor innocent, potjes omgehaakt voor mijn moeder, 
een tutu voor een collega gemaakt.
Nog een Nijntje en heel veel muis Jantjes.
Verder natuurlijk ook nog veel foto's.



Bijzondere luchten, ik geniet er zo van.


Maar ook bloemen, planten en dieren vind ik leuk om te doen.

Tot slot kwam ik onderstaande tekst eens tegen en vond/vind het een goed idee.




En nu op naar 2020
 Ik wens jullie een heel goed uiteinde en heel goed, 
een gezond en mooi knutselig 2020 toe.

Liefs Mirjam.




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi overzicht van al je maaksels dit jaar,best veel!
    De tekst is prachtig, die moeten we allemaal maar goed onthouden.(al klopt voor mijop dit moment het stukje over minder stress niet helemaal; ik ben aan het 'stoeien' met een paar net fout gebreide naalden😉).
    Ik wens je een mooi jaarwisseling en een heel mooi, creatief, gelukkig en gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat maak je eigenlijk veel in zo'n jaar hè... Altijd leuk om het weer bij elkaar te zien.
    Ik houd ook erg van naar de lucht kijken, dat verveelt me nou nooit!
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2020

    BeantwoordenVerwijderen