Pagina's

donderdag 17 september 2020

Fietstochtjes

 Wat heerlijk om te kunnen fietsen en ook al is het in de buurt, je ziet steeds weer wat nieuws.

We fietsten vorig weekend naar Harderwijk, via de knooppunten route naar Beekhuizerzand, Stakenberg, Nunspeet en via Hulshorst terug naar het vertrekpunt in Harderwijk.



Op het fietspad een slang, ik kon niet meer uitwijken en reed er overheen brrr. 
Gelukkig heeft die er geen last van gehad (denk ik) want hij/zij ging met grote 
snelheid de berm in.

Bij de speelplaats op Stakenberg zagen we deze leuke "schapen".

Maandagavond een rondje in de buurt

en dan zie je ineens 3 reeën, helaas heb ik alleen mijn telefoon

 (fototoestel is stuk) bij me. 

Zo mooi en ze stonden er zo rustig. Echt genieten.

En dan nog even bij Nulde kijken 


Vind het altijd zo mooi de zon in het water te zien schijnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten