Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Sokken

 En dan weer een paar sokken. Al heb ik er wel lang over gedaan deze keer.

Oeps ..... bij de 2e hak breien kom ik er niet uit, help! Wat is er aan de hand.

na veel getel blijkt dat de sokken niet dezelfde aantal steken heeft 8 verschil.

Oeps hoe kan dat nou?

Zus lief om hulp gevraagd, stukje uithalen, beetje smokkelen misschien?

Hmm nee dat lijkt me niet.

Heel verstandig zijn, gewoon uithalen en opnieuw beginnen, 

ik ken mezelf, dan trek ik ze toch niet aan omdat het niet lekker zal zitten.

het patroon in het garen klopt ook niet helemaal.  



Gelukkig maar dat ik ze heb uitgehaald

Nu heb ik 2 gelijke sokken en bijna hetzelfde garen patroon, weer helemaal blij mee.



Op naar het volgende project.


Warme groet.

Mirjam



10 opmerkingen:

  1. Erg vervelend als je na zo'n eind breien ontdekt dat het aantal steken niet gelijk is. Het is idd te veel om te smokkelen. Zo zien ze er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 8 steken verschil is wel veel, verstandig dat je het hebt uitgehaald. Mooie wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch nog gelukt je hebt er weer een paar prachtige sokken bij.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uithalen is nooit leuk, maar toch goed dat je het gedaan hebt want je hebt nu twee prachtige gelijke sokken! Knap gedaan Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk dat je het uithaalde, nu heb je een leuk paar sokken, die je graag zult dragen, beter dan een ongelijk paar dat in de kast blijft liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sokken, echt waar! Ik houd wel van die kleurtjes...
    Groot gelijk dat je het hebt uitgehaald. Ik zeg altijd; ff korte pijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zijn ze mooi en gelijk geworden! Nu ben je toch blij dat je hebt uitgehaald met dit resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen