Pagina's

dinsdag 8 juni 2021

Fietstocht

Een mooie fietstocht gemaakt over de dijk naar Nijkerk.

Wat een mooi natuur gebied is dit. Steeds weer genieten van de flora en fauna.








Zoek de kikker, wat maken ze een mooi geluid.

Ho stop! want plotseling zie ik een bankje met een bloem eraan.

Hoe leuk is dat. 

Ik heb het laten hangen voor de volgende vinder.

( ik had niet gelezen wat erop stond, dat zag ik thuis pas ).

Vind het wel een mooi gebaar. 


Tot slot zagen we nog deze ooievaars in het weiland.

Het was weer een mooie tocht.


Geniet van de mooie tijd in het jaar,

 Mirjam.


5 opmerkingen:

  1. Wat een rust... ik wist niet dat het daar zò prachtig is!
    Nederland is eigenlijk zo mooi, vooral in de lente.
    Leuke verrassing hing daar zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tochtje eneat een mooie vondst bij het bankje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en ook nog een haakwerkje in je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tocht maakte je. Fijn dat het weer mooi fietsweer is. Leuk dat vergeet mij niet berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen