Pagina's

woensdag 16 juni 2021

Swiebertje

 Wie kent hem niet  ..... Swiebertje.

Wij hebben de fietstocht gemaakt door het land van Swiebertje.

Een prachtige route van ongeveer 40 km.

Volop bloeien de bloemen.

Moeder eend met veel jongen.

Heel veel sloten langs de weggetjes met heel veel kroos

De Lek.

 

Toegangspoort uit 1601 Schoonhoven, Zilverstad.


Mooi oud dorp in de Krimpenerwaard.


Libera me, gedenkteken tegen onderdrukking, voor bevrijding  

Krimpenerwaard




Haastrecht

Oudewater, wat een prachtige oude huizen vind je hier.


Het gemeentehuis is gebruikt voor de serie van Swiebertje.

Een aanrader om deze tocht te fietsen.


Op naar de volgende fietstocht.

Liefs Mirjam.


9 opmerkingen:

  1. Gaan we zeker een keer fietsen stond al in de planning. Maar mooie foto's weer, en dat van Swiebertje wist ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat 'het land van Swiebertje' bestond! Wat een mooie omgeving en natuurlijk weer heel mooi door jou gefotografeerd. 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om te zien... hier liggen mijn roots... Ik ben in Stolwijk geboren en opgegroeid en al die plekjes ken ik. Maar ik wist niet dat hier opnamen voor Swiebertje zijn gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor een nieuwtje, dat het Swiebertje-land is. Ik ken het gebied goed, het is en blijft prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk uitstapje ik zag gelijk dat het swiebertje was :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie 'm nog zo lopen. Prachtige tocht. Ik ga dit zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie fietstocht. Ga daar zeker ok een keer heen.
    Is er een route van. Of heb jezelf in elkaar gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een route “ het land van Swiebertje”. www.Fietsknoop.NL/fietsroute/18764663/Swiebertje-route

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrijdag gefietst en ja echt een hele mooi route veel moois gezien. En super mooie fiets paden

    BeantwoordenVerwijderen