Pagina's

dinsdag 19 oktober 2021

Stenen schilderen

 De afgelopen tijd wat stenen geschilderd en weggelegd


 Bloemetjes heel simpel maar leuk om te maken


De bovenste 2 stenen zijn van kleinzoon ( het zijn dinosaurussen ) 


Wat ook leuk is dat je er wat van terug ziet.

Daar wordt ik weer heel blij van.

Er zijn een paar reacties (foto's) terug gekomen.


Deze is gevonden in Putten


Zoals jullie kunnen lezen is deze naar Duitsland gegaan.


Deze stenen vorige week gemaakt en 4 weggelegd naast onze kraam 

tijdens de ossenmarkt.


En deze 4 zijn gevonden. 

2 ervan gaan weggelegd worden in Maarsenbroek heb ik gelezen.

Zo leuk omdat weer terug te zien.

Ik hoop er weer meer te maken want het is leuk om te doen en weg te leggen.


Lieve groet, Mirjam





5 opmerkingen:

  1. Wat heb je heel veel leuke stenen beschilderd! Maar wat ik nog niet wist, is dat er blijkbaar op Instagram een account bestaat van Kei Tof... waar mensen kunnen reageren enzo.
    Dat maakt het nòg veel leuker, want zo kun je de stenen en hun vinders een beetje volgen, geeft er toch wel een extra dimensie aan vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het terugzien van je stenen is een prachtige beloning, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Leuk en wat heb je er al veel gemaakt
    En leuk ook als ze gevonden worden. gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je er al veel gemaakt echt kei tof ::))))

    BeantwoordenVerwijderen