Pagina's

woensdag 29 januari 2014

Crochet Along 2014

Ja het virus heeft ook mij te pakken.
Ik ben een grote deken aan het maken ...

met geel, rood en blauw.


Ook nog 2 kleine dekentjes (met restjes) voor hele kleine baby's.


De bedoeling is dat ik nog een kleine ga opzetten met deze leuke kleurtjes.
Nog 2 dagen en er komt weer een nieuw patroon.
Het is zo gezellig om te doen.

En omdat er maar een paar toer tegelijk komt, heb ik ook nog tijd voor vilt en blogs lezen.
Sorry als ik niet altijd een berichtje achterlaat.
Er moet ook nog gewerkt (leuk) en gepoetst (helaas) worden.

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, erg leuk!


Een warme groet, Mirjam

4 opmerkingen:

  1. ja word mooi hoor op naar de volgende toeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij gaat er tegenaan ,leuk allemaal ,waar heb je de oranje van Daan zie dat het soft is ,is dat zeeman ,hier niet te vinden in die kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gezellig met die leuke kleurtjes het is een heerlijk werkje om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen