Pagina's

maandag 28 april 2014

Adventkalender april

Advent ornamenten van april zijn weer klaar.
Voor wie het niet weet, ik ben de adventkalender van Septemberspring aan het maken.
Iedere maand 3 ornamenten.

Het schaap vond ik een beetje kaal, maar met behulp van zusjelief heb ik vulwol erop geprikt, nu vind ik het zelf veel mooier.
Nu kan ik bijna doorgaan met mei, maar eerst moet er nog iets anders af.

Verder ben ik, zoals zoveel anderen, bezig met de CAL.

 Dit is mijn grote deken in 3 kleuren.
.

Deze kleine dekentjes zijn voor hele kleine baby's.
De rechtse en de middelste heb ik met restjes garen gedaan, 
de linker is met garen van Zeeman.

Groeten, Mirjam

1 opmerking:

  1. ja goed gedaan met je ornamenten en je cals zijn en word mooi.
    blijft een leuk project !!!
    lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen