Pagina's

maandag 9 juni 2014

Niet stil gezeten

Het heeft even geduurd, maar ik heb niet stil gezeten.
Feestje van een vriend die 65 was geworden en waar ik mocht helpen met de voorbereiding.



Feestje van broertjelief die Abraham mocht zien.



Afgelopen week de A4D hier in het dorp, foto's van de intocht op vrijdag met o.a. de Voortzetters uit Voorthuizen, waar onze bewoners van het zorgcentrum ook bij waren.
Zij werden gerold door familie en vrijwilligers.





Natuurlijk was er een bloemenhulde


Ik mocht veel foto's maken en heb me dus kunnen uitleven.
En zaterdag een dagje Deventer. Wat een mooie stad.
Daarover volgende keer.

Fijne dag en groeten, Mirjam

1 opmerking:

  1. Wat leuk om al die bekende gezichten te zien! En wat grappig Mirjam, afgelopen vrijdag ben ik met de HDvriendinnen een dagje naar ...Deventer geweest, zo'n leuk stadje, echt genoten jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen