Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

Puttense Automobiel Parade

Zo vandaag weer een groot evenement afgesloten in Putten.
Het was een fantastische dag die begon met een toertocht van oldtimers door het buitengebied.
Dan een optocht van de Regionale Veteranen NW-Veluwe.
Dat blijft ook altijd iets bijzonders vind ik.









Jong en oud  met elkaar in gesprek

De toertocht van Oldtimers.

  





Verbeten gezichten bij het "truck trekken" 


De auto van de Stichting Dutch American Police Department 
DAPD . Zij zetten zich in voor kinderen met ernstig chronische ziekte.



Optreden van shantykoor de Kajuitzangers

 


 Optreden van Egbert en Chantal Dijkhuis

 

Een kunstwerk is geveild voor DAPD
met een opbrengst van 700 euro



Het was een heerlijke dag ondanks de flinke regenbui die we gehad hebben.
Ik zie dat het wel veel foto's zijn geworden, maar hoop dat jullie er ook van genieten.

Ik wens jullie fijn weekend en ik geniet nog even na.

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Geweldige foto"s, prachtig zulke mooie voertuigen daar kan ik echt van genieten en zo te zien deed jij dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een mooie foto's !!!!! word tijd dat ik uitgeschilded r raak ik mis best veel hier op het dorp :(

    BeantwoordenVerwijderen