Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Eindelijk .............

Al is het de tijd nog niet voor, ...... deze 2 lieverds was ik vorig jaar zomer al begonnen, maar om één of andere reden niet afgemaakt.
Het pakket van Klaproos en Korenbloem van atelier Pippilotta.
 
 
Ze zijn erg mooi geworden samen.
 


 
Details van de klaproos.
 
 

 en de korenbloem
 
Blij dat ze af zijn, niet dat ik het niet leuk vond hoor, maar dan heb ik het al te lang liggen en vind ik het niet leuk meer.
Nu moet ik nóg iets afmaken waar ik ook al sinds
vorig jaar zomer mee bezig ben.
Ik wil weer aan iets nieuws beginnen maar .... eerst het oude af.
 
Wel ben ik tussendoor aan het breien, geen spectaculaire dingen maar simpele mutsjes, gewoon iets wat makkelijk is en niet bij na hoef te denken of te tellen.

Fijn weekend, Mirjam 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het korenblauw zo een mooie kleur! Dan is het écht zomer he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een beauties!!! Ze zijn superknap geworden, geloof best dat je blij en tegelijk trots bent dat ze af zijn. Prachtige bloemenmeisjes zijn het!
    Grtjes,r ita.

    BeantwoordenVerwijderen