Pagina's

donderdag 2 april 2015

Kranten

Ja ja, vorige week heb ik weer mee gedaan met Project 52
en weer is het gelukt om een mooie foto in te sturen.




Ook heb ik een foto opdracht gekregen van een autobedrijf om een 
advertentie foto te maken.
Ook die stond deze week in de krant. Onze zoon Patrick werkt daar en had tegen 
zijn baas gezegt dat ik wel foto's wilde maken, tuurlijk wil ik dat doen.



Hier zie je ze op een rij: Leo, Patrick en  Rick
Ik zal de oiginele foto's er bij doen want die zijn natuurlijk mooier dan de krantenfoto's.

Afgelopen zaterdag had onze jongste zoon Dennis een concert met fanfarecorps Excelsior, ook daar heb ik foto's voor gemaakt.
In het Puttens Weekblad stond deze foto.



en deze stond in de Puttenaer.
Nu dan ook nog maar een foto van onze jongste zoon Dennis.
Hij zit bij de drumband


Nou ik denk dat ik mijn best wel weer heb gedaan.
Foto's maken blijft echt leuk ook al gebruik ik het niet meer voor mijn werk, wat me 
heel erg spijt, maar het is niet anders.
Morgen nog een paar uurtjes werken en dan 3 weken vakantie, voordat 
mijn dienstverband eindigt. 


Groeten, Mirjam

1 opmerking:

  1. mooi zus maar 1 foto heb ik gemist in de krant zal het nog es ff nalezen :)

    BeantwoordenVerwijderen