Pagina's

zondag 28 juni 2015

Brei beer

Op weg naar ....... maar dat zal nog wel een paar maanden duren
 voordat ik dit project klaar heb.
.

Dit garen kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag en nu ben ik
er mee aan het breien.


Na tig keer uithalen en steeds niet uit het patroon komen heeft
zuslief Albèrtje mij geholpen.
Ik deed het gewoon verkeerd


  Nu op de goede weg.

 
Ik ben al verder dan ik had gedacht en vind het zelfs leuk om te doen.
Ga gauw weer verder, dus misschien duurt het toch geen maanden voordat het af is.
Wie weet ... wordt vervolgd.
 
Liefs Mirjam
 

 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk hé, als je dan ineens ziet dat het wel goed komt! Succes verder! Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenmaal je weet hoe de patroontjes van Anita werken wordt het een fluitje van een cent, ook ik breide deze beer, moet nog oren en een snuitje maken en ze is klaar. Veel succes ermee, je komt er wel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirjam,
    Wat leuk dat je een reactie achter gelaten hebt op mijn blog. Natuurlijk heb ik graag even een tegenbezoekje gebracht en daar heb ik geen spijt van! Wat een leuke dingen zijn er te zien op jouw blog. Straks ga ik me aanmelden als volgster zodat ik kan blijven volgen wat je nog meer voor leuks gaat maken.
    Leuk ook om te lezen dat je de zus van Albèrtje bent, doe je haar de groetjes?
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kom ook even bij Mirjam kijken... Altijd leuk om weer een nieuw handwerkblog te vinden!
    Je moet wel even handigheid krijgen in het rond breien met de kleine pennetjes, maar als je het eenmaal in je vingers hebt is het heerlijk om te doen! Leuke wol voor een beer....

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik kom ook even bij Mirjam kijken... Altijd leuk om weer een nieuw handwerkblog te vinden!
    Je moet wel even handigheid krijgen in het rond breien met de kleine pennetjes, maar als je het eenmaal in je vingers hebt is het heerlijk om te doen! Leuke wol voor een beer....

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen